web templates free download

Servicii HR

cu profesionalism, din 2004

SALARIZARE

Cere Oferta

Intocmirea statelor de plata
Calculul concediilor medicale
Editarea fisierelor pentru plata salariilor prin transfer bancar
Intocmirea si depunerea declaratiilor periodice la autoritatile de stat
Intocmirea de adeverinte pentru salariati
Intocmirea fluturasilor de salarii
Evidenta concediilor de odihna

EXPERTIZA IN RESURSE UMANE

Cere Oferta

Intocmire rapoarte privind costurile salariale
Analiza fluctuatiei de personal
Analiza posturilor
Identificarea si stabilirea criteriilor de performanta a angajatilor
Evaluare de personal – evaluare profesionala, evaluare a nevoilor de training
Creare si implementare de politici de salarizare, compensatii si beneficii
Intocmirea procedurii privind prelucrarea datelor cu caracter personal (GDPR) 

ADMINISTRARE DE PERSONAL

Cere Oferta

Intocmirea actelor necesare angajarii
Intocmirea contractelor de munca si a actelor aditionale pentru modificarea elementelor existente
Asistenta si redactare pentru intocmirea anexelor la contractele de munca, privind clauzele speciale
Intocmirea si evidenta dosarelor de personal
Operarea si raportarea angajatilor in registrul Electronic de Evidenta a Salariatilor, REGES
Intocmirea deciziilor de incetare a contractelor de munca
Gestionarea formalitatilor necesare in relatiile cu autoritatile din domeniu
Intocmirea dosarelor de pensionare
Asistenta in caz de control 

SELECTIE SI RECRUTARE

Cere Oferta

Etapa 1 – Stabilirea profilului candidatului – se face pe baza de interviu (discutie libera) cu clientul pentru a stabili criteriile de selectie, atat profesionale, cat si personale ale candidatilor
Etapa 2 – Desfasurarea procesului de recrutare prin selectia CV-urilor din baza de date, postare de anunturi, intervievarea candidatilor
Etapa 3 – Redactarea listei scurte care va cuprinde Fisa Candidatului si CV-ul
Etapa 4 – Sustinerea interviului final – acesta poate fi sustinut cu asistenta noastra sau fara (in functie de dorintele clientului) 

CONSULTANTA IN GESTIONAREA RESURSELOR UMANE

Cere Oferta

Asistenta legislativa in domeniul relatiilor de munca
Intocmirea documentelor necesare indeplinirii procedurii de cercetare disciplinara prealabila
Asistenta in gestionarea conflictelor de munca
Participarea in calitate de membru in Comisiile disciplinare
Intocmirea Contractelor Colective de Munca
Intocmirea procedurilor interne
Elaborarea fiselor de post
Intocmirea Regulamentului Intern
Intocmirea si depunerea dosarelor pentru recuperare FNUASS
Obtinere formular A1 – pentru detasarile transfrontaliere 

WORKSHOP-URI

Cere Oferta

Pornind de la vasta experienta practica acumulata in domeniul resurselor umane si adaugand competentele dobandite in cursurile de Formatori, echipa noastra a creat o serie de workshop-uri cu tematici din domeniu resurselor umane, si cu o abordare inovativa, practica si relevanta. Workshop-urile sunt, de regula open, insa, la cerere, acestea pot fi adaptate pentru sesiuni “In house”

Ce reprezinta Point Consulting HR?

Suntem o companie flexibila care depune intotdeauna toate eforturile necesare pentru a livra servicii de cea mai buna calitate si cu maxima promptitudine. Ne preocupa continuu imbunatatirea serviciilor. Ne dorim sa cream relatii de lunga durata, iar cultura noastra organizationala este indreptata catre o eficienta maxima ce asigura clientilor o optima gestionare a resurselor umane. POINT Consulting HR reprezintă oportunitatea de a primi asistenta si suport bazate pe o experienta cumulată in timp si lucrand cu companii din domenii foarte variate. Misiunea noastra este aceea de a oferi clientilor nostri o solutie optima pentru satisfacerea necesitatilor in ceea ce priveste serviciile de resurse umane, solutie care sa permita un control cat mai eficient al afacerii.

01.

EXPERIENTA

POINT Consulting a acumulat experienta din numeroasele situatii cu care s-a confruntat pentru fiecare client in parte si o pune in slujba dvs.

02.

INFORMARE

Suntem este la curent cu noutatile legislative pe probleme specifice de HR. Investim continuu in pregatirea profesionala a angajatilor nostri.

03.

RESPONSABILITATE

Compania dvs. este acoperita prin raspunderea contractuala. Ne asumam proiectele pe care le gestionam, si garantam pentru deciziile pe care le luam.

04.

EFICIENTA

Costurile serviciilor noastre pot fi mai mici decat costurile unui departament intern. Externalizarea serviciilor administrative si-a dovedit eficienta in nenumarate companii.

05.

MICROMANAGEMENT

Degrevandu-va de acesta activitate, de depunerea multiplelor declaratii si raportari locale, castigati timp si va puteti concentra in vederea realizarii propriilor obiective.

06.

STABILITATE

Nu sunteti afectati de fluctuatia de personal, iar costul serviciilor se va adapta întotdeauna in functie de volumul de activitate din fiecare luna.

Echipa de HR. De SMART HR

Ne place ceea ce facem. Si de aceea facem bine!

Gabriela

COO Point Consulting HR

Virginia

Specialist Sourcing

Alexandru

Specialist Sourcing

Diana

Specialist Administrare Personal

Alexandra

Marketing & Research

Raul

Coordonator Productie

Iulian

Asistent Productie

Mugurel

Controlor Financiar

Solicita Oferta

Doresti sa afli pretul si conditiile pentru un serviciu dedicat?
Trimite-ne un mesaj cu solicitarea ta si iti vom raspunde in cel mult 24 de ore!

Adresa
Str. Hermann Oberth Nr. 67
Sector 1, Bucuresti
012244

Sediu Social
Sos. Lipia Nuci 12, Sat Lipia, Comuna Gruiu, Judetul Ilfov

Contact
office @ point-consulting.ro
(+4) 0314181800; 0722696984

Link-uri utile 
Notificare Legala
Termeni si Conditii
ANPC
SOL
ShapeYourFuture